600 – 800 |
Schodzenie się dzieci.
Stwarzanie warunków do odpoczynku, relaksacji,
zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne,
zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itd. Oglądanie książek,
albumów, czasopism dziecięcych. Prace porządkowe w sali.
Praca indywidualna kompensacyjno – wyrównawcza
i z dzieckiem zdolnym. |
800– 830 |
Prace organizacyjne, zabawy integracyjne |
830 – 845 |
Ćwiczenia poranne. |
845 – 900 |
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do
śniadania. |
900 – 920 |
Śniadanie |
920 – 930 |
Przygotowanie do zajęć. |
930 – 1030 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją
wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego. |
1030 – 1045 |
Przygotowanie do wyjścia do ogrodu lub poza
teren przedszkola – czynności samoobsługowe. |
1045 – 1130 |
Pobyt na świeżym powietrzu, spacery i
wycieczki – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace
porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne. |
1130 – 1145 |
Powrót do przedszkola. Czynności samoobsługowe
w szatni. |
1145 – 1200 |
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do
obiadu. |
1200 – 1230 |
Obiad |
1230 – 1245 |
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej,
bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej. |
1245 – 1330 |
Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy
konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność
plastyczna, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie
przedszkolnym. |
1330 – 1345 |
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do
podwieczorku. |
1345 – 1400 |
Podwieczorek |
1400 - 1700 |
Stwarzanie warunków do odpoczynku, relaksacji,
zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Praca indywidualna i
zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prace porządkowe
w sali. Zabawy dowolne na świeżym powietrzu.
Rozchodzenie się dzieci. |