Program wychowania przedszkolnego PWN Elżbieta Tokarska, Jolanta Kopała
Cel główny: Wspieranie rozwoju emocjonalno – społecznego wychowanków, kształtowanie i nich postaw społecznych akceptowanych oraz otwartych na drugiego człowieka w bezpośrednim kontakcie ze środowiskiem społecznym, przyrodniczym i kulturowym.
Cel główny: Stymulowanie mowy i usprawnianie wymowy dzieci w wieku przedszkolnym.
Cel główny: Rozwijanie uzdolnień i zainteresowań artystycznych dzieci oraz ich wrodzonych możliwości twórczych w toku różnorodnych działań plastycznych.
Cel główny: Wspieranie i korygowanie rozwoju sprawności manualnej dzieci 3 – 6 letnich. Zapobieganie niepowodzeniom szkolnym dziecka oraz ich emocjonalnym i społecznym konsekwencjom.
Cel główny: Stwarzanie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dzieciom z utrudnieniami rozwojowymi.
Cel główny: Zwiększenie umiejętności dzieci w zakresie radzenia sobie w sytuacjach gdy przebywają w zadymionych pomieszczeniach lub, gdy dorośli palą przy nich tytoń. |